wtorek, 6 stycznia 2015

Na krawędzi zawsze - J.A. Redmerski


Autor: J.A. Redmerski
Tytuł: Na krawędzi zawsze 
Wydawnictwo Filia
Liczba stron: 443
Moja ocena: 3,5/6

Bardzo długo czekałam na nią w swojej bibliotece, ale kiedy w końcu dostałam, ją w swoje łapaki z przykrością stwierdziłam, że ten drugi tom, mniej mi się podobał niż ten pierwszy i byłam lekko rozczarowana nim. Były momenty, kiedy bardzo mnie irytowały i miałam ochotę po prostu najzwyczajniej w świecie wyrzucić ją, nie zrobiłam tego, bo każdą książkę traktuje z największym szacunkiem
(kiedy nawet niszczę swój dziennik, który dostałam, robię to, z bólem i krwawiącym sercem ;) ). Żałuje, że jednak ten drugi tom przeczytałam, dla mnie cała ta historia mogłaby się skończyć po pierwszym tomie. 
Drugi tom opowiada o ty jak Camryn i Andrew radzą sobie po tragedii, która im się przydarzyła. Wyruszają po raz kolejny w nieznaną podróż, która niesie ze sobą nowe przygody.




Obserwatorzy

Lubisz to?