poniedziałek, 10 października 2016

Podsumowanie Sierpnia i Września

W tym podsumowaniu pojawią się dwa miesiące, co prawda podsumowanie sierpnia możecie zobaczyć na kanale. Coraz częściej zastanawiam się, czy nie zakończyć bloga i kanału, ponieważ coraz mniej czasu mam, na to, aby coś regularnie wrzucać.

Sierpień był dość obfitujący w przeczytane książki, ale niestety nie mogę tego powiedzieć o wrześniu. Wrzesień był miesiącem, w którym nie wiedziałam, za co się zabrać w pierwszej kolejności.

Sierpień: 

1. Greccy Bogowie według Percy'ego Jacksona - Rick Riordan 
2. Obca - Diana Gabalton 
6. Hrabia. Tragiczna historia Elżbiety Batory - Rebecca Johns 

Udało mi się przeczytać w sierpniu  2970 stron.  



Wrzesień:

2. Zakochany w Paryżu. Miasto świateł okiem paryżanina - Oliver Magny

Udało mi się przeczytać we wrześniu  1203 stron.  

Znaleźć możecie mnie tu:

Instagram: Czytaniewekrwi94
Lubimy czytać: CzytanieweKrwi
Snapchat: Crh+ czyli czytanie we krwi
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi
Youtube: Patrycja .

Obserwatorzy

Lubisz to?